Külföldön terjeszkedne a hazai marketing cégcsoport

Jelentős átalakulás zárult le a hazai digitális marketing piacon — az INTREN először 100%-ra növelte tulajdonrészét a JabJab ügynökségben, majd tőkeerős partnertől vont be befektetést a Lead Ventures személyében.

A több millió eurós tranzakcióval a Lead Ventures is jelentősen bővítette portfólióját a szektorban, hiszen az INTREN és a JabJab fúziója a piac egyik legnagyobb független szereplőjét hozza létre. A befektetés nem titkolt célja a cégcsoport nemzetközi terjeszkedése először Németországban és az Egyesült Arab Emírségekben, ahol már meg is történtek a kezdő lépések.

A Lead Ventures-höz közel áll a digitális innováció, partnerei között szerepel e-kereskedelmi fulfillment cég, programozó iskola és social media elemző cég is. Az INTREN és a JabJab pedig egy jelentősen növekvő szegmensben, az adatalapú digitális kommunikáció és marketing területén emelkedik ki: a két cég a Google egyes nagyvállalati termékeinek egyedüli hazai viszonteladója. Szolgáltatási portfóliójuk része az online hirdetési kampányok kezelése, a social media menedzsment, a keresőoptimalizálás és a webfejlesztés is.

hazai digitális marketing
A befektetés célja a cégcsoport nemzetközi terjeszkedése először Németországban és az Egyesült Arab Emírségekben. (Fotó: Freepik)

A cégcsoport jelenleg 85 szakembernek ad munkát, tavalyi árbevétele elérte a 8 millió eurót. A következő lépés ez első külföldi irodák megnyitása, így a szakértői csapat még idén több mint 100 főre bővülhet.

[sc name=”facebook” ][/sc]

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Picture of Ford

Ford

Politikailag nem feltétlenül korrekt kocka. Kedvenc szuperhős karaktere: Peter Griffin.

Ezeket olvastad már?