A magyar WHC Csoport már évek óta használ kommunikációs folyamataiban professzionális mesterséges intelligencia-megoldásokat.
Előrejelzések szerint a globális HR-technológiai piac értéke öt éven belül eléri a 36 milliárd dollárt. Az idén várhatóan a hibrid munkakörnyezethez kapcsolódó megoldások, a felhőalapú rendszerek, a toborzást segítő technológiák, a mesterséges intelligencia, a munkaügyi folyamatok automatizációja és a papírmentesítés (elektronikus dokumentumkezelés) viszik majd a prímet a HR-területen a digitális átalakulás terén.
A közel 5 000 főt (nagy többségükben kölcsönzött munkaerőt) foglalkoztató magyar WHC Csoport már évek óta használ mesterséges intelligencia alapú chatbot-megoldásokat a munkavállalói belső kommunikáció területén, mely jelentős terheket vesz le a munkaügyi folyamatokat kezelő kollégákról.
A vállalat emellett folyamatosan keresi a HR-folyamatokat optimalizáló automatizációs és digitális megoldásokat. Egyik legújabb fejlesztésük – a kereskedelmi szerződések elektronikus aláírásának bevezetése után – a munkaügyi és HR folyamatokba való integrálása volt, melynek célja a folyamatok idő- és költségoptimalizálása, ezáltal a kollégák elégedettségének növelése, valamint a kölcsönzött munkavállalók ügyintézésének megkönnyítése volt.
[sc name=”facebook” ][/sc]