Nem ízlik az embereknek a mesterséges intelligenciával alkotott Coca-Cola

A Hell után a Coca-Cola is a mesterséges intelligencia segítségét kérte soron következő, Y3000 névre keresztelt itala elkészítéséhez, de a fogyasztóknak nem igazán jött be a végeredmény. 

Amint arról testvéroldalunk, a TechWorld is beszámolt, a Coca-Cola hetekkel ezelőtt piacra dobott egy új üdítőt, amit a mesterséges intelligenciával közösen alkottak meg. A cég elmondása szerint arra kérték a rajongókat, hogy mondják el nekik, milyen ízűnek képzelik el a jövő üdítőitalát, majd a vélemények alapján és a mesterséges intelligencia közbenjárásával kikísérleteztek egy teljesen új ízvilágot, ami elmondásuk szerint olyan lett, mint a jövő – jelentsen ez bármit is.

De vajon ízlik-e a fogyasztóknak a Y3000? Nos, a Futurism summázta több internetes oldal véleményét is, amelyek finoman szólva sem voltak pozitívak a Coca-Cola új kreálmányáról.

A Gizmodo szerint például az Y3000 nem csak lényegesen alatta van egy egyszerű Coke-nak, de kifejezetten kellemetlen ízű is. „Ne igyák meg” – tanácsolta meglehetősen nyersen a Gizmodo újságírója, Kyle Barr.

A Taste of Home gasztrooldal egy fokkal finomabban nyilatkozott, méltó újdonságnak nevezte az új üdítőitalt, ugyanakkor itt is megjegyezték, hogy némiképpen sajátos ízvilággal bír, és nem tanácsolják az olvasóknak, hogy 12-es kiszerelést vegyenek belőle. A Mary Sue ezzel szemben szimplán „rossznak” nevezte a Y3000-t, míg az Insider azt írta róla, hogy olyan íze van, mintha az összes üdítőt összeöntötték volna egy kútban. Utóbbi cikk írója szerint egyébként szobahőmérsékleten még elviselhetőbb íze van az üdítőnek.

Hogy pontosan miből készül a Y3000, nem tudni, mert a cég nem árulta el a receptet, ahogy a Coca-Cola receptje is hét pecsét alatt őrzött titok. Bár előbbit valószínűleg jóval kevesebben próbálják majd meg leutánozni.

[sc name=”facebook” ][/sc]

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Ezeket olvastad már?