Rengeteg pénzt spóroltak meg a magyarok

Az eMAG Genius hűségprogram közel 250 ezer magyar előfizetője összesen 667 millió forintot takarított meg az elmúlt évben az ingyenes szállítás, az exkluzív ajánlatok és az egyszerűsített visszaküldési folyamat révén.

EMAG

A program népszerűsége folyamatosan növekszik, a régióban már több mint másfél millióan veszik igénybe a szolgáltatást.

A 2024-es év mérföldkövei

Az eMAG Genius 2024-ben robusztus eredményeket produkált Magyarországon. Az előfizetők körében a legnépszerűbb termékek között szerepeltek a játékok, háztartási eszközök, konyhai kisgépek, tisztítószerek és telefonos kiegészítők. A vásárlások többsége hétfőn és kedden, délelőtt 10 és 11 óra között történt, a legaktívabb megyék pedig Pest, Borsod-Abaúj-Zemplén és Hajdú-Bihar voltak.

Az előfizetők számára tavaly óta elérhető egy éves összefoglaló, amely részletezi, hogy mekkora megtakarítást értek el a program használatával. Az év legnagyobb rendelése több mint kétmillió forint értékben számítógépalkatrészekből állt, míg a legelső Genius-keretében rendelt termék egy Apple Watch volt.

Regionális sikerek

A Genius hűségprogram sikere a közép-kelet-európai régióban is kimagasló. Romániában már több mint egymillió felhasználó csatlakozott a 2020-as indulás óta, és 2024-ben az előfizetők 90%-a megújította tagságát. Bulgáriában a felhasználók száma elérte a 200 ezret, Magyarországon pedig meghaladta a 200 ezer főt.

Kiemelkedő értékajánlatok

A Genius program célja, hogy egyszerűbbé és költséghatékonyabbá tegye az online vásárlást. Az előfizetők 3990 forint feletti rendelés esetén ingyenes kiszállítást vehetnek igénybe csomagautomatába, míg 8990 forint felett a házhoz szállítás is díjmentes. A Genius Deals funkció révén folyamatosan frissülő kedvezmények érhetők el, a Genius Family opció pedig lehetőséget ad arra, hogy a tagság előnyeit egy családtaggal is megosszák.

Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezető igazgatója így fogalmazott:
„A Genius hűségprogram indulása óta számos pozitív visszajelzést kaptunk, és az előfizetők növekvő száma is igazolja, hogy a szolgáltatás jelentős hozzáadott értéket nyújt. A közel negyedmillió magyar felhasználó elégedettsége ösztönöz bennünket arra, hogy tovább fejlesszük a programot.”

A Genius szolgáltatás most 6 hónapos vagy 10 rendelésig érvényes próbaidőszakkal is kipróbálható, amely lehetőséget biztosít a vásárlók számára, hogy megtapasztalják a program előnyeit.

4o

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Ezeket olvastad már?