Kitolódik a lakásfelújítási szezon: egyre népszerűbbek az építkezési és dekorációs termékek az eMAG-nál

Az eMAG értékesítési statisztikái szerint az elmúlt évben jelentősen meghosszabbodott a lakásfelújítási és építkezési termékek iránti kereslet időszaka. Míg 2023-ban csupán augusztustól novemberig mutatott kiugró eladásokat ez a kategória, addig tavaly már márciustól júniusig, valamint az őszi hónapokban, szeptembertől novemberig is erős kereslet volt tapasztalható.

lakás

Milyen termékek a legnépszerűbbek?

A vásárlási adatok alapján a következő termékkategóriák voltak a legkeresettebbek az eMAG.hu-n az elmúlt egy évben:

  • Fémáru, szerelvények és kiegészítők
  • Lakberendezési és dekorációs termékek
  • Dekorcsempék
  • Kerítéspanelek, kerítések és tartozékaik
  • Ajtó- és ablak kiegészítők
  • Betonkeverők és talicskák
  • Szigetelési anyagok és tartozékaik
  • Tetőfedő elemek

Külön érdekesség, hogy még nagyobb méretű és súlyú eszközöket is egyre többen rendelnek online, például fél-professzionális betonkeverőket és horganyzott lemezből készült talicskákat. A lakberendezési kiegészítők közül a kőhatású és téglautánzat polisztirol díszítőpanelek, valamint a fali díszcsíkok és szegélyek vezetik a népszerűségi listát.

A funkcionalitásra fókuszáló termékek között kiemelkedőek az ajtózárak, pántok, zsanérok és kerítésrögzítő alkatrészek. Emellett nagy számban rendeltek ajtóra és ablakra szerelhető szúnyoghálókat, öntapadós betekintésgátló ablakfóliákat, valamint radiátor mögé felragasztható hőtükör fóliákat.

Hol a legnagyobb a kereslet?

Az online lakásfelújítási és építkezési termékek legnagyobb vásárlói bázisa továbbra is Budapest és Pest vármegye területéről érkezik. Az elmúlt év adatai szerint azonban Borsod-Abaúj-Zemplén és Hajdú-Bihar vármegye is kiemelkedik a megrendelések számát tekintve. Budapesten belül a XI., III. és XIII. kerületekből érkezett a legtöbb ilyen jellegű rendelés.

Egyre népszerűbb az automatás átvétel

Bár egyes nagyobb méretű termékek, mint például a betonkeverők és talicskák, nem vehetők át csomagautomatában, a kisebb lakásfelújítási kiegészítők – például ajtózárak, festőhengerek vagy szigetelőanyagok – esetében ez az átvételi mód egyre elterjedtebb. Az eMAG Genius előfizetéses hűségprogram tagjai számára a kategória termékeinek közel fele elérhető ingyenes csomagautomatás átvétellel is.

Összességében a magyar vásárlók egyre inkább az online piactereket részesítik előnyben, amikor lakásfelújítási vagy építkezési termékeket keresnek. Az eMAG Marketplace és saját kínálata folyamatosan bővül, hogy lépést tartson a növekvő kereslettel.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Ezeket olvastad már?