Snoopy beköltözik a Starbucksba

A világ legismertebb beagle-je, Snoopy, áprilisban beköltözik a Starbucks kávézókba! A népszerű kávézólánc a Peanuts ikonikus kutyusával együtt indította el a „Global Month of Good” kampányt, amely a kedvesség erejére hívja fel a figyelmet. A Starbucks vásárlói nemcsak egyedi Snoopy-s termékeket szerezhetnek be, hanem a vidám figura inspirációjával még inkább megtapasztalhatják az apró gesztusok fontosságát.

Starbucks Snoopy
Starbucks Snoopy

A kedvesség négylábú nagykövete

Snoopy generációk óta a barátság és a jókedv szimbóluma. Charlie Brown hűséges társa, aki a képregényekben, filmekben és sorozatokban is rendszeresen megmutatta, hogy a kis figyelmességek milyen sokat jelenthetnek. Most a Starbucks segítségével négy alapértékét osztja meg a világgal:

  1. Hűség – Mindig ott van barátai mellett, és minden helyzetben számíthatnak rá. A kedvesség egyik kulcsa a megbízhatóság, ami a mindennapokban is segíthet.
  2. Empátia – Bár nem beszél, Snoopy mindig érzi, ha valaki szomorú, és megtalálja a módját, hogy felvidítsa.
  3. Önzetlenség – Megosztja szeretetét és örömét anélkül, hogy bármit várna cserébe.
  4. Vidámság – Egyetlen mosollyal vagy vicces mozdulattal képes feldobni a napot, ahogyan egy kedves gesztus is szebbé tehet bárki számára egy pillanatot.

Limitált kiadású Snoopy-kollekció

Áprilisban a Starbucks és a Peanuts együttműködésének köszönhetően exkluzív termékek is megvásárolhatók lesznek. A kávézólánc limitált kiadású kulacsokkal, vászontáskákkal és újrafelhasználható poharakkal várja a rajongókat. Ezen kívül Snoopy egyedi grafikái az elviteles kávés poharakon is visszaköszönnek.

Starbucks Snoopy
Starbucks Snoopy

A kampány részeként április 18. és május 1. között minden vásárló, aki egy Grande méretű jeges Oat Shaken Espressót rendel, egy különleges Snoopy-s reusable cupot kap ajándékba – természetesen a készlet erejéig.

A kedvesség ereje egy csésze kávé mellett

A Starbucks számára mindig is fontos volt a közösségépítés és az emberek közötti kapcsolatok erősítése. Az áprilisi kampány mottója: „Spread the kindness” – vagyis „Terjeszd a kedvességet”. Ezzel szeretnék ösztönözni a vendégeket arra, hogy apró figyelmességekkel tegyék szebbé egymás napját, legyen szó egy baráti mosolyról, egy kedves üzenetről vagy éppen egy csésze finom kávéról.

Snoopy és a Starbucks közös akciója egyesíti a vidámságot, az önzetlenséget és a minőségi kávézás élményét, hogy még különlegesebbé tegye az áprilist minden kávérajongó számára.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Picture of Ford

Ford

Politikailag nem feltétlenül korrekt kocka. Kedvenc szuperhős karaktere: Peter Griffin.

Ezeket olvastad már?