Nyolcvan éves a Candy, ilyen fejlesztésekkel ünnepel a gyártó

Az olasz Candy márka 2025-ben ünnepli fennállásának 80. évfordulóját, amelyet új arculattal, friss termékportfólióval és a „Ready to Live” koncepció bevezetésével tesz emlékezetessé. A gyártó az elmúlt nyolc évtizedben a háztartási készülékek piacának egyik meghatározó szereplőjévé vált, és jelenleg a Haier Smart Home csoport tagjaként működik.

80 éves a Candy
80 éves a Candy

A Candy neve eredetileg az első olasz tervezésű mosógép 1945-ös bemutatásával vált ismertté. Azóta a vállalat több technológiai újítással is hozzájárult a szektor fejlődéséhez, különösen a megfizethető kategóriát célozva meg az okoseszközök szegmensében.

Márkamegújulás és termékstratégia

A Candy aktuális márkamegújulása a „Ready to Live” üzenetre épül, amely a modern otthoni életvitelhez igazodó, praktikus és digitálisan támogatott eszközöket helyezi előtérbe. Az új arculat és kommunikációs stratégia célja, hogy a márkát újrapozicionálja a fiatalabb, technológia iránt nyitott célcsoportok körében – miközben megőrzi az olasz dizájnra és elérhető ár-érték arányra épülő hagyományos értékeit.

80 éves a Candy
Sokat fejlődött a mosógép az elmúlt 80 év alatt.

Az új portfólió olyan termékeket foglal magában, mint a Fresco hűtőszekrény, amely fejlett légáram-technológiával működik, vagy a Bake sütő, amely előmelegítés nélküli üzemmódot kínál. A Rapido’ mosogatógép különlegessége, hogy 35 perces gyorstisztítási ciklussal rendelkezik, amely versenyképesnek számít ebben a kategóriában.

Okoseszköz-integráció és digitális platformok

A vállalat különös figyelmet fordít az okoseszközök fejlesztésére és a felhasználói élmény javítására. A termékek kompatibilisek a simply-Fi és hOn applikációkkal, amelyek lehetővé teszik a távvezérlést, a személyre szabott beállításokat és a hatékonyabb energiafelhasználást. Ezzel a Candy tovább erősíti jelenlétét az ún. „smart home” szegmensben, amely egyre jelentősebb súlyt képvisel a háztartási gépek piacán.

Gyártás és minőségbiztosítás

A megújulással párhuzamosan a Candy gyártási struktúráját is korszerűsíti. A gyártósorok átszervezése és új technológiák bevezetése célja a gyártási hatékonyság növelése, valamint a minőségi követelményekhez való szorosabb illeszkedés. A vállalat hangsúlyozza: az új fejlesztések nem csupán esztétikai vagy kényelmi szempontból jelentenek előrelépést, hanem funkcionális és fenntarthatósági szinten is.

Piaci jelenlét és magyarországi háttér

A márka magyarországi forgalmazását a Candy Hoover Hungary Kft. végzi, amely a Haier Europe hazai leányvállalata. A hazai piacon a vállalat elsősorban a középkategóriás szegmensben van jelen, és a márka pozícióját az elérhető áron kínált intelligens megoldásokkal kívánják erősíteni.

Kilátások

A Candy 80. jubileuma nemcsak múltidézés, hanem egyfajta márkastratégiai fordulópont is. Az új arculat és a termékkínálat frissítése a nemzetközi és hazai piacokon egyaránt arra irányul, hogy a márka hosszú távon is versenyképes szereplő maradjon a folyamatosan változó háztartási géppiac dinamikájában.

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Picture of Ford

Ford

Politikailag nem feltétlenül korrekt kocka. Kedvenc szuperhős karaktere: Peter Griffin.

Ezeket olvastad már?