A mobilhirdetések jövőjébe is betekintést ad Európa egyik legnagyobb digitális marketing rendezvénye

Az OMR Fesztiválon (Online Marketing Rockstars Festival) iparági szakemberek oszthatják meg egymással digitális marketinggel kapcsolatos meglátásaikat, valamint a legújabb trendeket és innovációkat.

A mesterséges intelligencia és a gépi tanulás új lehetőségeket nyit az egyre bővülő mobilos hirdetési piacon, segítve a hirdetőket célközönségük hatékonyabb elérésében és bevételeik növelésében. A legújabb hirdetési trendekről és stratégiákról tartanak mesterkurzust a Petal Ads (korábbi nevén HUAWEI Ads) hirdetési szakértői május 10-én Európa egyik legnagyobb digitális marketing és technológiai rendezvényén. A hamburgi OMR Fesztiválon (Online Marketing Rockstars) a résztvevők megismerhetik a 730 millió felhasználót elérő Petal Ads platform exkluzív hirdetői eszközkészletét, valamint gyakorlati stratégiákat és bevált módszereket tanulhatnak meg a nem hagyományos digitális csatornákon való hirdetéshez.

A Miért most a legmegfelelőbb az időpont arra, hogy magas értékű közönséget szólítsunk meg világszerte? című mesterkurzuson a Petal Ads szakértői többek között bepillantást engednek a hirdetések jövőjébe a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás által vezérelt mobileszközökön. Emellett az érdeklődők megtudhatják, hogy a Petal Ads platform exkluzív eszközkészletével hogyan növelhetik elérésüket és válthatják azt bevételre.

A Petal Ads-szel együttműködő vezető márkáktól és ügynökségektől hallhatnak majd arról, hogy miként aknázták ki a hirdetési platform lehetőségeit a divat- és kiskereskedelmi ágazatok eladásainak növelése érdekében. Ezenfelül a résztvevők értékes betekintést kaphatnak a fogyasztók szokásairól, preferenciáiról, viselkedéséről, valamint gyakorlati stratégiákat és bevált módszereket tanulhatnak meg, amelyekkel maximalizálhatják bevételeiket a nem hagyományos digitális csatornákon. A mesterkurzus keretében továbbá előadást tart az MMA (Mobile Marketing Association) németországi szervezetének szakértője is, aki az okoseszközökös hirdetések növekvő fontosságáról beszél majd.

Az OMR Fesztivál ideje alatt a látogatók a Petal Ads saját standján (A4 F06) feltehetik kérdéseiket a helyszíni hirdetési csapatnak, valamint megismerhetik a platform hatékony célzási képességeit, üzleti lehetőségeit, és megvitathatják a mobilhirdetések legújabb trendjeit.

A több mint 170 országban és régióban működő Petal Ads jelenleg több mint 60 tanúsított
ügynökséggel dolgozik világszerte a Petal Ads Partnerprogramon keresztül.

[sc name=”facebook” ][/sc]

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Picture of Ford

Ford

Politikailag nem feltétlenül korrekt kocka. Kedvenc szuperhős karaktere: Peter Griffin.

Ezeket olvastad már?