Hihetetlen, de a most futó Toyota Corolla generáció már hat éve van piacon. Bár 2025-ben kapott egy kisebb ráncfelvarrást bizonyos régiókban, az idő nyomai lassan meglátszanak rajta.

A Toyota egyelőre nem úgy néz ki, mint aki szeretne egy új Corolla generációt, ezért a japán márka ismét egy frissítéssel próbál életet lehelni a modellbe. Legalábbis a kínai piacon biztosan. Erről árulkodnak a kínai Ipari és Informatikai Minisztérium (MIIT) által kiadott engedélyezési fotók is, ahol a szedán „Corolla Allion” néven szerepel. A leglátványosabb változás az orr-részt érinti. Az autó megkapta a Toyota új formanyelvét, amit már a legújabb Priuson és RAV4-en is láthattunk.
Az új fényszórók két részre osztottak. Felül C-alakú keret fut végig egy folyamatos LED-csíkkal a közepén, míg a távolsági és tompított fények a lökhárító szélein kaptak helyet, fekete betétek közé foglalva. Az alsó részen széles fekete hűtőrács és hangsúlyos első spoiler ad sportosabb kiállást.

Oldalról szinte minden a régi, leginkább az új felniszett dobja fel a látványt. Hátul viszont friss a lámpagrafika, és most egy világító csík köti össze a két hátsó lámpát, bár a lökhárító formája nem sokat változott. A belső tér továbbra is titok. Egyelőre nem tudni, hogy a mostani, hat éve változatlan műszerfalat viszi-e tovább a Corolla, vagy a RAV4-ből ismert letisztultabb dizájnt és nagyobb infotainment kijelzőt kap majd.
A motorkínálatban nincs meglepetés, Kínában ugyanazokat az opciókat kínálják, mint máshol. Az 1,8 literes hibrid 98 lóerős, nikkel–kobalt–mangán akkumulátorral, míg a 2.0 literes szívó benzinmotor 171 lóerőt ad.



