A magyar WHC Csoport már évek óta használ kommunikációs folyamataiban professzionális mesterséges intelligencia-megoldásokat.
A közel 5 000 főt (nagy többségükben kölcsönzött munkaerőt) foglalkoztató magyar WHC Csoport már évek óta használ mesterséges intelligencia alapú chatbot-megoldásokat a munkavállalói belső kommunikáció területén, mely jelentős terheket vesz le a munkaügyi folyamatokat kezelő kollégákról.
A vállalat emellett folyamatosan keresi a HR-folyamatokat optimalizáló automatizációs és digitális megoldásokat. Egyik legújabb fejlesztésük – a kereskedelmi szerződések elektronikus aláírásának bevezetése után – a munkaügyi és HR folyamatokba való integrálása volt, melynek célja a folyamatok idő- és költségoptimalizálása, ezáltal a kollégák elégedettségének növelése, valamint a kölcsönzött munkavállalók ügyintézésének megkönnyítése volt.
Az új munkaügyi rendszer és az elektronikus aláírás használatának jóvoltából a vállalatnál alkalmazott munkaügyi dokumentumok közel 100%-a digitálisan kerül aláírásra. A fejlesztés így támogatja a vállalat környezetvédelmi törekvéseit is: a WHC még egy lépéssel közelebb került a valódi papírmentes működés eléréséhez.
A HR-vállalat jelenlegi munkaügyi folyamatának kialakítása több partnerrel együttműködve valósult meg. A fejlesztési folyamat rendkívül komplex volt mind a tervezés, a megvalósítás és a tesztelés tekintetében. A WHC fontos célkitűzése volt, hogy egyszeri adatrögzítés történjen a munkaügyi folyamatokban, így kardinális kérdés volt megtalálni, hogy mely programok kapcsolódjanak össze.
[sc name=”facebook” ][/sc]