Egymást taposva tolonganak a cégek a mesterséges intelligenciáért

A magyar WHC Csoport már évek óta használ kommunikációs folyamataiban professzionális mesterséges intelligencia-megoldásokat. 

A közel 5 000 főt (nagy többségükben kölcsönzött munkaerőt) foglalkoztató magyar WHC Csoport már évek óta használ mesterséges intelligencia alapú chatbot-megoldásokat a munkavállalói belső kommunikáció területén, mely jelentős terheket vesz le a munkaügyi folyamatokat kezelő kollégákról.

A vállalat emellett folyamatosan keresi a HR-folyamatokat optimalizáló automatizációs és digitális megoldásokat. Egyik legújabb fejlesztésük – a kereskedelmi szerződések elektronikus aláírásának bevezetése után – a munkaügyi és HR folyamatokba való integrálása volt, melynek célja a folyamatok idő- és költségoptimalizálása, ezáltal a kollégák elégedettségének növelése, valamint a kölcsönzött munkavállalók ügyintézésének megkönnyítése volt. 

Az új munkaügyi rendszer és az elektronikus aláírás használatának jóvoltából a vállalatnál alkalmazott munkaügyi dokumentumok közel 100%-a digitálisan kerül aláírásra. A fejlesztés így támogatja a vállalat környezetvédelmi törekvéseit is: a WHC még egy lépéssel közelebb került a valódi papírmentes működés eléréséhez.

WHC Csoport

A HR-vállalat jelenlegi munkaügyi folyamatának kialakítása több partnerrel együttműködve valósult meg. A fejlesztési folyamat rendkívül komplex volt mind a tervezés, a megvalósítás és a tesztelés tekintetében. A WHC fontos célkitűzése volt, hogy egyszeri adatrögzítés történjen a munkaügyi folyamatokban, így kardinális kérdés volt megtalálni, hogy mely programok kapcsolódjanak össze.

A projektben partnerként szintén részt vevő Magyar Telekom fokozott biztonságú, teljes bizonyító erővel bíró, tanúsított rendszerével egyszerű volt a munka, hiszen a jogi szempontú vizsgálatnak teljes egészében megfelelt és technológiai tudását illetően sem volt szükség külön fejlesztésre. Mivel egy digitális munkaügyi folyamat kialakítása nem pusztán egyetlen eszköz vagy alkalmazás implementálását jelenti, így egyéb fejlesztések, például rendszer-összekapcsolások is megvalósultak, melyek a Magyar Telekom által biztosított applikáción kívüli, további eszközök és megoldások alkalmazásában jelentkeztek.

[sc name=”facebook” ][/sc]

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Picture of Ford

Ford

Politikailag nem feltétlenül korrekt kocka. Kedvenc szuperhős karaktere: Peter Griffin.

Ezeket olvastad már?