1000 lóerő egy Toyota Supra motorháza alatt nem semmi, de pont ez az, ami miatt még a sírásó szakma is felköhögné.

A Toyota Supra A80 egy ikon, ez nem is lehet kérdés. Önmagában is zseniális autó, kiváló tuning alap, és ha máshonnan nem, a Halálos iramban-ból még azok is megismerhették, akik nincsenek annyira otthon a típusismeretben. Az autó 2JZ motorja nagy tiszteletnek örvend a típus rajongói közt. Csakhogy, az magától nem lesz 1000 lóerős. A szóban forgó Supra motorháza alatt viszont nem a japán erőforrás van, hanem egy 7,0 literes Hellephant Hemi V8-as szörnyeteg került a motortérbe. Eközben a Hemi-hívők is összerezzennek a gondolattól, hogy Isten motorját egy japán sportautóba szereljék. Ha létezik olyan építés, amely mindkét tábort felbőszíti, hát ez az.
Ez a motorváltozat valójában egy szteroiddal turbózott Hellcat, és már dobozból kivéve is 1000 lóerős. A Hellephant crate motor egy gyárilag feltöltött V8-as, amelyet egyedi projektekhez terveztek, bár sejthetően a Mopar mérnökei inkább egy Hellephant-motoros Plymouth Road Runner restomodot képzeltek el vele, mintsem egy 90-es évekbeli Suprát. Ez az építés minden, csak nem „plug and play”.
A ScrapLifeLee nevű YouTube-csatorna videója végigvezet minket a talán legnehezebb lépésen: magán a beépítésen. A csapat először egy próbablokkot használt, hogy meghatározza a motorbakok helyét – ez azonban az eredeti első segédkeret vágását igényelte. Miután a tartókat behegesztették, a Hellephant szinte „vajként” csusszant a helyére. Még hátrébb is került annyira, hogy kiegyensúlyozza az orr nehézségét.

Az automata (!) váltó is meglepően könnyen bekerült, de a speciálisan gyártott kipufogócsonkok már több kihívást jelentettek. Az utasoldalon szűk volt a hely, míg a vezetőoldalon a kormányoszlop is útban volt. Kis feszítés és egy feszítővas kellett, hogy minden a helyére kerüljön. De végül sikerült. Ez az A80-as Supra most már hivatalosan is egy Hellephant V8-assal, minden kiegészítőjével és két hatalmas kipufogócsonkkal rendelkezik.
A videóban később láthatjuk a Supra-specifikus üzemanyagtartály és a motorhoz vezető csövek beszerelését is, de sajnos itt ér véget a történet ezen fejezete. Úgy tűnik, a nehéz részekkel már végeztek, de az ilyen őrült építések mindig tartogatnak meglepetéseket a végére.